Rovus historija
Rovus historija
Početak brenda seže u 2005. godinu, kada je kompanija Studio Moderna uočila potencijal u prodaji proizvoda za čišćenje. To je dovelo do ideje o stvaranju novog brenda - Rovusa, koji je polako tražio svoje mjesto na tržištu.
Prvi proizvod koji smo razvili i predstavili tržištu bio je jedan od najuspješnijih proizvoda iz te kategorije - Rovus vodeni usisivač. Ovaj tipični proizvod za TV publiku odlično je prošao kod gledatelja zbog garancije 99% čišćeg i svježijeg zraka u našim domovima. Njegova je popularnost bila uistinu opravdana jer je u to doba bio jedan od najnaprednijih vakuumskih čistača, opremljen snažnim sustavom filtracije te poboljšan s nekoliko regularnih i jednim HEPA filterom. Zajedno s napretkom tehnologije proizvod je bio poboljšan još dva puta do 2013, a za to je vrijeme uspio osvojiti povjerenje naših kupaca koji cijene čist dom.
Uspjeh brenda Rovus potkrijepljujemo činjenicom da smo proteklih godina prodali više od 720 000 Rovus proizvoda. Pozitivne reakcije naših kupaca potaknule su nas da još više ulažemo u razvoj ovog brenda. Naš cilj je zadovoljan kupac koji želi inovativne, učinkovite i jedinstvene proizvode koji će čišćenje učiniti lakšim. Lansiranjem novog proizvoda u 2008. - Pegle na paru- proširili smo asortiman na novu kategoriju proizvoda koja je pratila trendove u peglanju - okomito peglanje na paru.
Budućnost brenda Rovus vidimo u još kvalitetnijoj ponudi proizvoda iz već postojećih kategorija proizvoda za čišćenje, njegu odjeće te proizvoda za poboljšanje kvalitete života. Namjera nam je probiti se i na tržište proizvoda za osobnu njegu, nudeći tako zaokruženu cjelinu proizvoda koji će našim kupcima olakšati svakodnevu brigu za sebe i svoj dom.
Sve ove godine Rovus je uvijek slijedio svoj prvotni cilj: pojednostaviti svakodnevicu svojim kupcima; Rovus - Čini život lakšim!
Rovus danas i u budućnosti
Razvoj brenda i sve veća raznolikost proizvoda koje smo nudili tržištu vrlo je dobro prihvaćena kod naših kupaca, što nas je potaklo na daljnji razvoj te smo 2017. ponosno najavili predstavljanje više od 50 proizvoda iz različitih kategorija..
Vodeći se pozitivnim reakcijama kupaca poboljšali smo našu liniju Bluepower G2 te proširili ponudu različitih proizvoda iz linije Gold koja je predstavila proizvode za njegu odjeće. Predstavili smo i nekoliko inovativnih proizvoda iz našeg regularnog asortimana; od multifunkcionalnih proizvoda za čišćenje pa do proizvoda za poboljšanje kvalitete života.
In the future Rovus strives to offer even more products from existing categories of cleaning, home and garment care as well as home improvement. We intend to make a break through even in other fields such as personal care in terms of prevention and more, to fully satisfy our consumers’ needs (or: to offer a wholesome approach for our consumers’ needs)
During all these years Rovus has so far never failed to follow its initial goal and helps to simplify our daily lives; ROVUS -LIFE MADE EASY..
2005
Razvoj Rovus brenda
2006
Prvi proizvod koji je razvijen i predstavljen - Rovus vodeni vakuumski usisavač
2008
Donijeli smo novi trend na naše tržište te pokrenuli revoluciju
2014
Nova linija BLUEPOWER G1
2016
Predstavljanje našeg bestsellera: Rovus SprayMop
2017
Još jedan HIT proizvod: Rovus Handy heater
2018
Još jedan HIT proizvod: Rovus mini klima
2019
Budućnost donosi još kvalitetnih proizvoda koji će zadovoljiti potrebe naših kupaca.